بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
رشد ۴ درصدی ارزش بازار سرمایه گذاری‌های بورسی "سمگا"؛

ثبت رکورد جدید "سمگا" در ارزش بازار پرتفوی بورسی خود 

ثبت رکورد جدید
گروه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران با سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، به ارزش بازار ۶ هزار و ۷۴۴ میلیاردتومانی دست‌یافته است. بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "سمگا" در این ماه نیز با رشد ۲ درصدی در مقایسه با آبان ماه همراه بوده است و به سطح ۴ هزار و ۴۶۳ میلیارد تومانی رسیده است.
کد خبر : ۲۷۷۵۶۱

بورس نیوز:
گروه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۶ هزار و ۴۲۰ میلیاردتومانی؛ در آخرین گزارش عملکرد منتهی به آذر ماه، از محل سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، به ارزش بازار ۶ هزار و ۷۴۴ میلیاردتومانی دست‌یافته است.

ثبت رکورد جدید

این میزان نسبت به آبان ماه سال جاری رشد ۴ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۹ درصدی را محقق ساخته است. 
بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "سمگا" در این ماه نیز با رشد ۲ درصدی در مقایسه با آبان ماه همراه بوده است و به سطح ۴ هزار و ۴۶۳ میلیارد تومانی رسیده است.

ثبت رکورد جدید

سبد سرمایه‌گذاری‌های "سمگا" متشکل از سرمایه‌گذاری‌های آن در شرکت‌های پذیرفته‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت‌های غیر بورسی است که دراین‌بین سهم عمده سرمایه‌گذاری‌های این شرکت را شرکت‌های بورسی با ۶۴ درصد، همانند ماه گذشته تشکیل داده است و در میزان آن تغییراتی رخ نداده است که گفتنی است این میزان به بهای تمام‌شده ۲ هزار و ۸۲۹ میلیارد تومان است. گفتنی است سرمایه‌گذاری‌های "سمگا" در شرکت‌های غیر بورسی ۳۶ درصد از حجم باقی‌مانده سرمایه‌گذاری‌های آن را شامل می‌شود.

ثبت رکورد جدید

بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "سمگا" در دوماهه اخیر با رشد خیره کننده‌ای همراه بوده و روند خنثی خود را شکسته و به سطح ۴ هزار و ۴۶۳ میلیارد تومانی دست یافته است که این میزان رکوردی تازه در عملکرد چندساله این شرکت به حساب میاید.

ثبت رکورد جدید

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
رشد ۷۶۷ درصدی سود خالص
گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی در ۶ ماهه نخست سال جاری رقم زد؛

رشد ۷۶۷ درصدی سود خالص "سمگا"

تور سود سازی
رشد ۳۶ درصدی بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران؛

تور سود سازی "سمگا" در حال حرکت است 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سیدی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
سمت این سهم نرید که بدبخت میشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
اگر بورس بده برای همه افراد و برای همه سهام بده ، چی چرند میگید دو تا عنوان خبرتان با هم سازگار نیست دست بردارید از این فریبکاری!